Etusivu - Koulutus elämään

Koulutus Elämään -säätiö rakentaa suomalaisille lapsille tasapainoisen arjen puitteita tarjoamalla säännöllistä tukea elämän suurimpaan muutosvaiheeseen tukijan itsensä määrittelemällä alueella. Tukemalla toimintaamme olet mukana huolehtimassa siitä, että tämän päivän lapsilla on entistä paremmat mahdollisuudet kasvaa ja kehittyä tasapainoisiksi, terveet elämäntavat ja positiivisen asenteen omaaviksi aikuisiksi.

OVERVIEW

The domain koulutuselamaan.fi currently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have examined two pages within the site koulutuselamaan.fi and found five websites associating themselves with koulutuselamaan.fi. There is one mass networking platforms owned by this website.

KOULUTUSELAMAAN.FI TRAFFIC

The domain koulutuselamaan.fi has seen alternating amounts of traffic all round the year.
Traffic for koulutuselamaan.fi

Traffic ranking (by month) for koulutuselamaan.fi

Traffic ranking by day of the week for koulutuselamaan.fi

Tervetuloa - Välkommen - Welcome - Kauniainen - Grankulla Rotary Club

Tervetuloa - Välkommen - Welcome. Klubimme on avoinna kuukauden toisena ja neljäntenä tiistaina kello 17. 00, ellei ohjelmaosiossa muuta mainita. Vanha Turuntie 14, 02700 Kauniainen. Gamla Åbovägen 14, 02700 Grankulla. Kuukauden toinen ja neljäs tiistai. Månadens andra och fjärde tisdag.

WHAT DOES KOULUTUSELAMAAN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of koulutuselamaan.fi Mobile Screenshot of koulutuselamaan.fi Tablet Screenshot of koulutuselamaan.fi

KOULUTUSELAMAAN.FI SERVER

I discovered that a single root page on koulutuselamaan.fi took eight hundred and fifty-five milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
212.86.21.39

We observed that this website is utilizing the Apache/2.2.9 (Debian) os.

Etusivu - Koulutus elämään

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain koulutuselamaan.fi states the following, "Koulutus Elämään Säätiö toteuttaa 3-13 -vuotiaille lapsille ja nuorille suunnattua laaja-alaista terveyskasvatusohjelmaa, jonka keskeisiä osa-alueita ovat terveelliset elämäntavat ja ehkäisevä päihdetyö." We analyzed that the website also stated " Opetustilaisuudet järjestetään kouluissa kerran vuodessa toistuvina tapahtumina." It also stated " Tutustu toimintaamme katsomalla oheinen VIDEO! Koulutus Elämään Säätiö - Lära för Livet Stiftelse."

SEEK OTHER WEBSITES

Koulutus ja kurssits Blog Just another WordPress.com weblog

Koulutuksesta avaimet hyvän johtajan asemaan. Haluaisitko ottaa enemmän vastuuta työssäsi? Tuntuuko sinusta että olet esimiehenä antanut jo kaikkesi alaisillesi? Kuka vain ei voi olla johtaja, sillä johtajuus lähtee ensisijaisesti ihmisen henkilökohtaisista piirteistä. Tutustu tarjolla oleviin johtamisen koulutuksiin.

Aikuiskoulutustuen hakijoille Koulutusrahasto

Käytät huomattavan vanhaa Internet Explorerin versiota. Näin soviteltu aikuiskoulutustuki eroaa täysimääräisestä. Arvot, toiminta-ajatus ja visio. Aikuiskoulutustuki opintovapaalle jäävälle palkansaajalle ja päätoimiselle yrittäjälle.

Koulutusrengas Koulutusrengas

Suomen Koulutusrengas tarjoaa teille koulutuksia joiden pääasia EI ole tylsistyttää teitä hengiltä eikä järjestää piirinmestaruuskisoja siitä kuka haukottelee kovaäänisimmin. Tarkoituksemme on kehittää osaamistanne viimeisimmän tiedon avulla ja vuosien kokemuksen syvällä kurkkuäänellä. Tervetuloa mukaan, meillä ei turhia asioita edes opeteta, joten jos mielenkiintoa löytyy niin meiltä löytyy kiinnostavia koulutuksia! 040 018 4893 juha. fi PL 21, 40951 Muurame.